News Ticker

Menu

Sponsor

Text Widget

Total Pageviews

Pictures

Flickr Images

Menu :

Video Of Day

Google Plus Card Widget

Pages

Entertainment

Google+ Followers

Powered by Blogger.

Latest News

Google+ Badge

Google+ Badge

Translate

Follow by Email

Popular Posts

Popular Posts

Saki Çimen - Akşam oluyor | Şarkı Sözü |




Video ve sözler için devam butonuna tıklayın




Her sabah, uyandığım anda,
Aynada gözlerin bakar bana çok uzaklardan. 
Ellerinden, teninden akar yağmur gökyüzüne,
Yıldızlar uçuşur pencereme adın her hecemde...

Deli eder, beni bu düşler, 
Güneşe yağmur yağdırmak gibi,
Bu ayrılık...
Her baktığın zaman bana ah nice güneşler doğuyor 
Gülüşün güneşim gibi neden hep akşam oluyor.

Her baktığın zaman bana, 
Ah nice güneşler doğuyor.
Gördüğüm günden beri, 
Günüm gecem içim kanıyor.

( 2 defa okunuyor )

Share This:

Jillur Rahman

I'm Jillur Rahman. A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger. Now I'm working with Themeforest. You can buy our templates from Themeforest.

9 yorum to ''Saki Çimen - Akşam oluyor | Şarkı Sözü |"

ADD COMMENT
  1. Hiç bir yerde bulamamıştım sağol

    YanıtlaSil
  2. saol aga bende bulamamıstım

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim arkadaşlar yorumlarınız için de ayriyetten teşekkür ederim :)
    İçerikten faydalanan tüm arkadaşlar yorumlarını bizimle paylaşırsa sevinirim..

    YanıtlaSil
  4. tşkler nedense bu sarkinin sözleri hic bi yerde yok :)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim faydalanan diğer arkadaşlarda yorumlarıyla bizlere destek verebilir :)

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah kardaş ha bu saatlerde iyi gidiyor :)
    Üşendim yazmaya bakayım dedim vardır elbet internette sağolasın yazmışsın

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim bloğumda paylaştım

    YanıtlaSil
  8. Rica ederim arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Çağla Çimen3 Ekim 2013 14:13

    Şarkıyı yazınca direk sizin site çıktı karşıma sözler için tşklerr

    YanıtlaSil

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM